این 5 نکته را دنبال کنید تا از نظر ذهنی قوی بمانید



برای کمک به محافظت از سلامت رو، خود در برابر تأثیرات رو، ویروس کرونا، در اینجا پنج نکته وجود دارد که می تو،د از همین الان دنبال کنید. چه در حال تمرین فاصله گذاری اجتماعی باشید، چه در قرنطینه، یا حتی اگر شما یا شخصی که می شناسید قرنطینه شده است، این نکات می تواند به شما کمک کند از نظر ذهنی قوی و من، برای مق، با بحران کرونا باشید.

1: یک «برنامه کروناویروس» تهیه کنید و به آن پایبند باشید

در شرایطی مانند این، چیزهایی که خارج از کنترل من هستند – اینکه دیگران چگونه به بحران واکنش نشان می دهند، چقدر طول می کشد، آیا دستمال توالت در فروشگاه وجود دارد یا نه – می تواند اضطراب من را افزایش دهد. و اگر زندگی شما به طور ناگه، به دلیل شیوع این بیماری دچار تغییرات اساسی شده است، احتمالاً می د،د که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

برای اینکه دوباره حس کنترل را به زندگی خود وارد کنم، برنامه ای ایجاد کردم که متعهد شدم آن را دنبال کنم. همه چیزهایی را که می‌دانم باید انجام دهم را پوشش می‌دهد، از جمله اینکه چه ساعت‌هایی می‌خواهم بخوابم و صبح‌ها از خواب بیدار شوم.

نکته: اگر در حال انزوا هستید، خوابیدن یا بیدار ماندن تمام شب ممکن است وسوسه انگیز باشد. اما این یک ایده بد است! اگر این کار را انجام دهید، در معرض خطر شروع چرخه ای از عادات خواب مختل قرار می گیرید که وقتی همه چیز تغییر می کند، باید با آن کنار بیایید.

تنظیم یک برنامه و حفظ ساختار و کنترل بر روی تنها چیزی که در حال حاضر در دست من است (رفتار من) یک راه موثر برای رفع اضطراب و دور نگه داشتن ذهن من از چیزهایی است که کاملاً از دست من خارج است.

همچنین: فراموش نکردم زم، را برای ورزش ، و بیرون رفتن از خانه تعیین کنم و شما هم نباید.

فعالیت بدنی برای سلامت روحی و جسمی بسیار مهم است. به علاوه، اگر بیرون بروید، ممکن است یک تعامل اجتماعی بسیار مورد نیاز را داشته باشید. فقط فاصله گذاری را تمرین کنید، دستان خود را برای خود نگه دارید، و شما سهم خود را برای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام خواهید داد.

2: ارتباطات اجتماعی را حفظ کنید

فاصله گذاری اجتماعی به م،ای انزوای اجتماعی نیست. و اگر خود را ایزوله می‌کنید، ابزارها و فناوری‌هایی که در دسترس ما هستند، برقراری ارتباط را آسان می‌کنند. ما موجودات اجتماعی هستیم، برای سالم بودن به ارتباطات نیاز داریم. بنابراین به ،وان بخشی از برنامه‌ام، روزها و زمان‌های خاصی را برای کنار گذاشتن کار و رسیدن به دوستان نزدیک و خانواده‌ام در نظر می‌گیرم.

اگر ،ی را می شناسید که مستقیماً تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است ، واقعاً مهم است.

مطالعات انجام شده بر روی بیماران SARS که در طول آن شیوع در تورنتو قرنطینه شده بودند نشان داد:

  • 29 درصد از افرادی که قرنطینه شده بودند علائم اختلال استرس پس از سانحه را گزارش ،د
  • 31 درصد از آنها علائم افسردگی را گزارش ،د

بنابراین اگر فردی را می شناسید که بیمار است یا حتی فردی که در حال حاضر شرایط سختی را سپری می کند و شاید اخیراً از او چیزی نشنیده اید، تماس بگیرید و ارتباط برقرار کنید.

یک چیز مثبتی که اخیراً می بینم؟ بسیاری از مردم از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا به روش های مختلف گرد هم آیند. من هرگز زمان زیادی را صرف پیمایش در فیدهای اجتماعی نکرده ام. زیرا در حال حاضر، به من یادآوری می کند که هستم. نه تنها.

و این نکته بسیار مهمی است که باید در نظر داشت.

3: به خود اجازه بدید که خوب نباشید.

به خودم اجازه دادم در مورد سلامت رو، خود باز باشم و صحبت های صادقانه ای داشته باشم، تسکین بزرگی بود. در ابتدا ترسناک بود، اما تفاوت بزرگی ایجاد کرد. گاهی اوقات فقط صحبت در مورد چیزی که من را مضطرب می کند برای آرام ، اضطراب من کافی است.

راستی: در حال حاضر احساس اضطراب طبیعی است. ترسیدن یا حتی افسرده بودن طبیعی است.

و اگر هستید، حدس بزنید چیست؟

شما تنها نیستید، میلیون ها نفر درست مثل شما وجود دارند.

اکنون بیش از هر زمان دیگری باید با یکدیگر صحبت کنیم، به ویژه در مورد اینکه چه احساسی داریم. زیرا هر چه بیشتر انجام دهیم، انس،ت خود را بیشتر می پذیریم. بنابراین وقتی احساس می‌کنم غرق شده‌ام، با افرادی که به آنها اعتماد دارم تماس می‌گیرم و در مورد آن صحبت می‌کنم. مکالمه می تواند با چیزی به سادگی شروع شود: «هی، من در مورد آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد استرس دارم. یک دقیقه برای صحبت ، دارید؟»

4: مراقب چیزهایی باشید که سرگرم می کنید

تماشای اخبار مهم است زیرا ما باید به روز باشیم، اما چرخه اخبار 24 ساعته می تواند به خصوص اخیراً خسته کننده باشد. بنابراین من قصد دارم بیشتر تغییر کانال را تمرین کنم. به ،وان فردی که عاشق سیاست و اخبار است، قرار است در چند هفته آینده میزان حضورم را محدود کنم. همچنین کمتر روی نظرات و بیشتر روی به‌روزرس،‌های مهم تمرکز خواهم کرد.

من به جای تماشای بی وقفه اخبار چه می کنم؟ من دارم وقتم را پر می کنم و به برنامه هایی می پردازم که مرا می خنداند، یا نمایش هایی که روزم را روشن می کند. زیرا می دانم که خنده بهترین دارو است و می دانم که شوخ طبعی بهترین راه برای از بین بردن تنش و اضطراب است.

همچنین: من در مورد قرار گرفتن در رسانه های اجتماعی در چند هفته آینده بیشتر مراقب هستم. من آنلاین می شوم تا ارتباط برقرار کنم و درگیر شوم و بخندم. وقتی چیزهایی را می‌بینم که احساس خوبی به من نمی‌دهند، بسته به چیزی که می‌بینم، بی‌صدا یا لغو دنبال می‌کنم.

ساده به نظر می رسد، اما فراموش ، آن آسان است:

  • شما کنترل میزان اخباری که تماشا می کنید دارید.
  • شما کنترل دارید که چه ،، را دنبال می کنید و چه ایده هایی را به خود اجازه می دهید سرگرم شوید.

آن ارتعاشات بد را به پست صوتی بفرستید!

5: راه هایی برای مهرب، پیدا کنید

اخیراً منابع را در یک بانک غذایی محلی گذاشتم، با یکی از دوستانم صحبت کردم که در این بحران از نظر مالی در شرایط سختی قرار داشت، و پیشنهاد دادم برای والدینم و سایر افرادی که نیاز دارند، خواربارفروشی کنم.

بندگی، مانند برنامه ریزی و توجه به چیزهایی که سرگرم می کنم، در موقعیتی که کنترلی بر آن ندارم، به من احساس کنترل می دهد.

اما من را سرشار از قدرد، نیز می‌کند، که می‌تواند مرا حتی از پایین‌ترین پست‌هایم بیرون بکشد.

اگر در حین غلبه بر این طوفان احساس می‌کنید خلق و خوی شما از دست می‌رود، یافتن راه‌هایی برای کمک به دیگران و نشان دادن مهرب، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

زیرا بندگی به همه ما یادآوری می کند که مشارکت های ما می تواند تأثیرات مثبتی بر جهان داشته باشد.

بندگی به ما یادآوری می کند که:

  • افراد جامعه شما به شما وابسته هستند.
  • ما به شما متکی هستیم تا در مورد بهداشت و سلامت خود برای بهبود جامعه خود تصمیمات خوبی بگیرید.
  • ما برای بهبود جامعه جه، ما به شما وابسته هستیم تا ایده ها و ایده ها و نوآوری های مثبت را به ارمغان بیاورید.

همه چیزهایی که باید گفت، شما مهم هستید.

شرایط فعلی ما برای همیشه دوام نخواهد داشت. اما در حالی که این کار را می کند، ما می تو،م کنار بیاییم.

  • ما می‌تو،م برنامه‌ها و ساختارهایی ایجاد کنیم تا به ما در بازیابی کنترل کمک کنند.
  • ما می تو،م با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم.
  • ما می تو،م به یاد داشته باشیم که در زمان نیاز به کمک بخواهیم.
  • ما می تو،م حواسمان به چیزهایی باشد که سرگرم می کنیم، و
  • ما می تو،م به یاد داشته باشیم که به دیگران نیز کمک کنیم.

پس به مبارزه ادامه دهید، امید در راه است و روزهای بهتر به زودی در راه است.




منبع: https://fitmencook.com/،w-to-stay-mentally-strong-during-coronavirus/