انواع غذاهای مجلسی ایرانی و خارجی بهترین غذای مجلسی برای مهمانی ها


یکی از دیگر از بدمزه‌ترین غذاها، پینگ است که از عنکبوت سرخ شده تهیه می‌شود. طرز تهیه پاستا قالبی یه غذای سالم و محبوب تمام اعضای خانواده مخصوصا بچه ها پس حتما این غذا رو… شما میتوانید با رعایت چند نکته ساده این غذا را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید.

  • مزه ای تند دارد که معمولا آنرا به همراه سوپی دلچسب سرو می کنند.
  • این ترکیب را می‌توانید به‌عنوان میان‌وعده یا عصرانه‌ای دلچسب نیز، نوش‌جان کنید.
  • بسته به‌طرز تهیه، ممکن است برخی از این مواد اولیه حذف یا جایگزین شوند.

همینطور سعی شده تا کاربران بتونن با توجه به این لیست در عین حال با غذاهایی آشنا بشن که با درست کردنشون طعم‌های جدید رو تجربه کرده و تکنیک های آشپزی جدیدی رو هم یاد بگیرن. فسنجان خورشت نمادین و جزء جدایی ناپذیر غذاهای ایرانی در عروس ها و مهمانی هاست، که ترکیب دلپذیزی از پخت رب انار و گوشت مرغ یا اردک است. پیاز و گرد در رب غلیظی از انار به آرامی با یک دیگر پخته می‌شوند و سس غلیظی را به دست می دهند.

طرز تهیه آلبالو پلو با گوشت چرخ کرده (قلقلی)

این غذا از یک نان تورتیلای پخته‌شده از آرد ذرت تشکیل می‌شو‌‌د که با مواد مختلفی آن را پر می‌کنند. از مواد داخل تاکو می‌توان به گوشت، مرغ و غذای دریایی، سبزیجات و حتی پنیر اشاره کرد. تاکو را معمولا با دست می‌خورند و با سس سالسا یا آووکادو سرو می‌کنند. آب لیمو، نمک و سس تند را همراه تاکو به سر سفره بیاورید تا در صورت لزوم به آن اضافه کنید.

سفارش پیتزا با مواد باکیفیت و مرغوب

اگر به دنبال یک غذا سالم و مقوی هستید رول تابستانی میان وعده ویتنامی می تواند گزینه مناسبی باشد . سیار خوشمزه متشکل از شکر یا عسل و بادام آسیاب‌شده و گاهی روغن یا عصاره بادام یا گلاب است. مارزیپان را معمولا به‌عنوان دسر سرو می‌کنند و از رایج‌ترین انواع آن می‌توان به مارزیپان با روکش شکلات و مارزیپان‌های کوچک به‌شکل میوه و سبزیجات اشاره کرد. در نسخه شیرین فرنچ تست، قبل از سرخ کردن نان تست آغشته به تخم‌مرغ، به آن شیر، شکر، وانیل و دارچین اضافه می‌کنند و در نهایت روی آن، خاک قند، کره، تکه‌های میوه و شربت می‌ریزند. نسخه شور تست فرانسوی با نمک و فلفل طبخ می‌شود و روی آن، سس کچاپ یا مایونز می‌ریزند. تست فرانسوی یا فرنچ تست، در نقاط مختلف دنیا با دستورالعمل‌های گوناگونی طبخ می‌شود.

این غذای کانادایی از سیب زمینی سرخ کرده و تکه‌هایی از پنیر تهیه شده از شیر ترش تهیه میشه. معمولا هم مقداری از آب گوشت رو برای طعم و مزه‌ای بهتر به Poutine اضافه میکنن. مرغ پیر پیری غذایی است که توسط فروشگاه های زنجیره ای و رستوران های زنجیره ای موجود در موزامبیک شهرت جهانی پیدا کرده است . مرغ پیر پیری از مرغ ، سیر ، شیر نارگیل و سس پیری تهیه می شود .

پاستا موی فرشته یا پاستای کاپلی دی آنجلو یکی از پاستاهای خوشمزه ایتالیاست. این پاستا از رشته های باریک و بلندی به قطر 0.78 الی 0.88 میلیمتر تشکیل شده است. این پاستای سبک با سوپ و غذاهای دریایی و سس های سبک ترکیب خوبی می سازد. مواد تشکیل دهنده این پاستا عبارتند از ماکارونی کانلونی، روغن زیتون، پیاز، سیر، رزماری، تکه های فلفل قرمز، فلفل سیاه، گوجه فرنگی، نخود سبز، کاهو و پنیر رومانو. پاستا ای سیسی نیز یکی از غذاهای ایتالیایی است که در نواحی مرکزی و جنوبی ایتالیا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

۴۱. کوشاری، غذای ملی مصر

لا اقل اگر در اون مقاله نبوده شما بصورت جداگانه مقاله منتشر کنید برای شناساندن یکی از وسوسه برانگیزترین دلایل گردشگری در ایران. این غذای تابستانی درواقع نوعی سوپ سرد است که با چغندر درست می‌شود. در تهیه‌ی این غذا از خیار، چغندر و ماست استفاده می‌شود که در نهایت همراه با یک تخم‌مرغ پخته سرو می‌شود.

کیمچی نوعی چاشنی محبوب در کشور کره و مشابه ترشی است که از ترکیب طعم سبزیجات تخمیر شده مختلف و ادویه‌های متنوع به دست می‌آید. اما نباید کیمچی را با خوراک کیمچی در این دستور پخت، اشتباه بگیرید. کیمچی جیگه یا خوراک کیمچی، غذایی ساده است که می‌توان آن را با مواد اولیه تازه یا باقی‌مانده کیمچی در یخچال، درست کرد. این غذا از پیاز، سیر، پیازچه، رب فلفل قرمز و پروتئین دلخواهتان تهیه می‌شود. ایرانی ها عاشق طعم ترش و ملس اند، به طوری که زغال اخته و زرشک را در میان مواد اولیه غذاهای ایرانی خواهید دید. زرشک پلو، این غذای باستانی و محبوب، مملو از زرشک های قرمز است که پیش از پخت خشک شده اند.

چند دهه است که به عنوان یک غذای فریز شده خانگی هم از آن استفاده می‌ کنند. Sloppy joes از رستورانی در شهر سیوکس، لووا در سال ۱۹۳۰ آمده که یک نوع ساندویچ گوشت است . معمولا در آن از گوشت گاو با یک نوع سس گوجه فرنگی شیرین استفاده می شود.