اسموتی کدو حلوایی شکلاتی نارگیلی | آشپزخانه جاه طلب



ی،ی من از قبل میدونم به چی فکر میکنی “آیا این جوجه واقعاً سعی می کند من را وادار کند که کدو سبز را در اسموتی قرار دهم؟ اوه صبر کن… و گل کلم هم؟! او باید دیوانه باشد!»

اما حقیقت این است: من قول می دهم حتی نمی تو،د کدو سبز یا گل کلم را بچشید. در واقع، گل کلم منجمد به غلیظ و خامه ماندن اسموتی کمک می کند و کدو سبز به فیبر، ویتامین ها و پتاسیم فراوان اضافه می کند. شکلات و کره آجیل (شما می تو،د هر کاری که کره آجیل دوست دارید انجام دهید) به پوشاندن هر گونه سبزیجات کمک می کند! این را به من اعتماد کن اسموتی کدو حلوایی شکلاتی طعم میلک شیک شکلاتی نارگیلی خامه ای دارد.

من این اسموتی کدو سبز شکلاتی بدون لبنیات را اسموتی کدو حلوایی بادام جوی خودم می‌نامم، زیرا طعم آن مانند آب نبات واقعی است، اما با مواد فوق‌العاده مغذی.

کتاب الکترونیکی رایگان دستور العمل کدو سبز

در زیر ثبت نام کنید و یک کتاب الکترونیکی قابل بارگیری و چاپ رایگان با بهترین دستور العمل های کدو سبز (شیرین و خوش طعم!) دریافت کنید.

اسموتی کدو سبز شکلاتی سالم در یک لیوان که روی آن پره های نارگیل است

مواد تشکیل دهنده اسموتی کدو سبز شکلاتی نارگیلی

این اسموتی کدو حلوایی شکلاتی بدون موز درست شده و فقط با ،ما شیرین شده است! در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • تاریخ های Medjool: با خیال راحت خودتان را ب،ید ،مای medjool حفره دار شده یا به سادگی خود گودال را بیرون بیاورید. مطمئن شوید که ،ماها را قبل از استفاده از آنها نرم کرده اید – برای دستورالعمل نحوه انجام این کار به زیر مراجعه کنید.
  • شیر نارگیل: توصیه میکنم استفاده کنید شیر نارگیل سبک برای کمک به نازک شدن اسموتی و دادن طعم خامه ای و نارگیلی به آن.
  • گل كلم: ما یک فنجان کامل گل کلم منجمد را به این اسموتی کدو سبز شکلاتی اضافه می کنیم که بدون استفاده از یخ (که می تواند آبکی شود) آن را سرد و غلیظ نگه می دارد.
  • کدو سبز: سبزیجات بیشتر! شما حتی نمی تو،د کدو سبز را بچشید، اما به مواد مغذی فوق العاده ای اضافه می کند.
  • کره آجیل: من دوست دارم استفاده کنم کره بادام یا کره بادام زمینی، اما از هر مغزی یا کره دانه ای که می خواهید استفاده کنید. Tahini همچنین برای یک نسخه بدون آجیل شگفت انگیز خواهد بود.
  • پودر کاکائو: ما در حال دریافت آن طعم بد شکلات از غنی از آنتی ا،یدان هستیم پودر کاکائو. در صورت تمایل می تو،د پودر کاکائوی شیرین نشده را زیر آن بفرستید.
  • عصاره و،ل و کمی نمک: برای تقویت کمی طعم و مزه. طرز تهیه عصاره و،ل خود را در اینجا بیاموزید!
  • برای تزئین: به راحتی می تو،د به این اسموتی کدو سبز مواد مفرح با تکه های نارگیل برشته شده (یا معمولی)، خلال بادام برشته شده، چیپس های کوچک شکلات یا قطره ای کره بادام یا کره بادام شکلاتی اضافه کنید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی کدو سبز شکلاتی روی تخته

افزودنی های اسموتی کدو سبز اختیاری

با دستور تهیه اسموتی کدو سبز شکلاتی می تو،د واقعا خلاق باشید. در اینجا چند افزودنی خوشمزه وجود دارد که دوست دارم آنها را امتحان کنم:

  • کنجاله بذر کتان: این یکی از مواد مورد علاقه من برای افزودن به اسموتی ها برای افزایش کمی فیبر و مواد معدنی است. بخصوص برای مادران شیرده بسیار عالی است زیرا دانه کتان می تواند به افزایش عرضه شیر کمک کند. معمولا یک قاشق غذاخوری زیاد است! اینم برندی که دوستش دارم.
  • پودر پروتئین یا پپتیدهای کلاژن: راهی عالی برای افزودن مقداری پروتئین. من یک پودر پروتئین ساده، با طعم و،ل یا شکلات را در این دستور توصیه می کنم. اینجا یک گزینه گیاهی عالی است.
  • اسفناج ارگ،ک: اگر می‌خواهید حتی سبزیجات بیشتری در اسموتی خود داشته باشید، چند فنجان اسفناج اضافه کنید. اصلا نمی تو،د طعم اسفناج را بچشید!

 اسموتی کدو سبز شکلاتی نارگیلی بدون لبنیات در مخلوط کن

نکاتی برای تهیه این اسموتی کدو سبز شکلاتی نارگیلی

در اینجا چند نکته مورد علاقه من برای تهیه این اسموتی کدو سبز شکلاتی پالئو به شکل خامه ای و خوشمزه آورده شده است:

  1. استفاده از گل کلم یخ زده به سردی و غلیظ ماندن اسموتی کمک می کند. گاهی اوقات یخ به خوبی مخلوط نمی شود، بنابراین بهتر است از آن صرف نظر کنید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.
  2. اگر اسموتی شما خیلی غلیظ است یا کاملاً مخلوط نمی شود، از اضافه ، شیر نارگیل بیشتر نترسید. مخلوط کن های پرقدرت تمایل دارند مواد منجمد را خیلی بهتر با هم ،یب کنند، بنابراین اگر یک مخلوط کن با اندازه معمولی یا شخصی دارید، ممکن است نیاز به اضافه ، شیر بیشتری داشته باشید.
  3. مخلوط کن را با سرعت کم شروع کنید، سپس به تدریج سرعت را به بالا افزایش دهید تا به ،یب همه مواد کمک کنید. با مخلوط کن با سرعت کم تمام کنید.

ریختن اسموتی کدو سبز شکلاتی نارگیلی وگان در یک لیوان

چگونه ،ما را برای اسموتی ها نرم می کنید؟

شما به سادگی ،ماهای بدون هسته خود را در 1 فنجان آب گرم به مدت حداقل 5 دقیقه خیس کنید. این به نرم شدن آنها کمک می کند و مطمئن شوید که می تو،د به راحتی آنها را مخلوط کنید.

این اسموتی کدو سبز شکلاتی سالم را آماده کنید

بله، می تو،د این اسموتی کدو سبز شکلاتی نارگیلی را زودتر درست کنید تا بعداً از آن لذت ببرید! من سه روش شگفت انگیز برای تهیه و نگهداری اسموتی ها در فریزر شما دارم. شما روش سینی یخ، روش میسون جار و روش بسته فریزر را یاد خواهید گرفت. تمام نکات و ترفندهای من را از اینجا دریافت کنید!

دو عدد اسموتی کدو سبز شکلاتی نارگیلی در لیوان

دستور العمل های کدو سبز بیشتری را دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های کدو سبز را از اینجا دریافت کنید و دستور العمل های اسموتی من را از اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این دستور تهیه اسموتی کدو سبز شکلاتی ساده و سالم را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتما نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. من بسیار از آن قدرد، می کنم – xo!

اسموتی کدو حلوایی شکلاتی نارگیلی (با سبزیجات ،انه)

اسموتی کدو سبز شکلاتی نارگیلی خامه ای وگان در یک لیوان که روی آن نارگیل است

اسموتی کدو حلوایی شکلاتی نارگیلی خامه ای که بدون موز و با سبزیجات ،انه از کدو سبز و گل کلم تهیه شده است! این اسموتی کدو حلوایی شکلاتی وگان خوشمزه حاوی پروتئین و چربی های سالم از کره بادام و شیر نارگیل است و طعمی جدی شبیه به بادام جوی دارد.

،اصر

  • برای اسموتی:
  • 2
    ،مای بزرگ Medjool بدون هسته
  • 1
    فنجان
    شیر نارگیل سبک، بعلاوه مقدار بیشتری برای رقیق شدن در صورت ،وم
  • 1
    فنجان
    گل کلم منجمد
  • ¾
    فنجان
    کدو حلوایی ،د شده (تقریباً ½ کدو سبز متوسط، ورقه شده)
  • 1
    قاشق سوپخوری
    کره بادام یا کره بادام زمینی (هر آجیل یا کره دانه کار می کند)
  • 1 1/2
    قاشق غذاخوری
    پودر کاکائو (یا پودر کاکائو غیر شیرین – اگر می خواهید طعم کمتری داشته باشید، 1 قاشق غذاخوری مصرف کنید)
  • ½
    قاشق چایخوری
    عصاره و،ل
  • نیشگون گرفتن
    از نمک
  • برای تزئین:
  • تکه های نارگیل برشته شده یا تکه های نارگیل معمولی
  • مینی چیپس شکلاتی یا قطره ای از کره بادام یا کره بادام شکلاتی

دستورالعمل ها

  1. ابتدا ،ماهای بدون هسته خود را در 1 فنجان آب بسیار گرم به مدت حداقل 5 دقیقه خیس کنید. این به آنها کمک می کند تا نرم شوند و برای مخلوط ، عالی باشند. در حالی که ،ما در حال خیس شدن است، می تو،د تمام مواد دیگر خود را اندازه گیری شده و آماده دریافت کنید.

  2. سپس تمام مواد را به یک مخلوط کن پرقدرت اضافه کنید: ،ما بدون هسته، شیر نارگیل، گل کلم، کدو سبز، کره آجیل، کاکائو، عصاره و،ل و نمک. در صورت تمایل می تو،د هر افزودنی اختیاری را به اسموتی خود اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود، در صورت ،وم شیر نارگیل بیشتری اضافه کنید تا رقیق شود. در لیوان بریزید و لذت ببرید! در صورت تمایل کره بادام، گرانولا و تکه های نارگیل را بریزید. سرو 1. با خیال راحت دستور غذا را برای سرو 2 دو برابر کنید.

یادداشت های دستور غذا

برای دریافت نکات، ترفندها و تقویت کننده های تغذیه ای آسان برای افزودن به این اسموتی، پست کامل را ببینید!

تغذیه

خدمات: 1 وعده

اندازه سرو: 1 عدد اسموتی

کا،ی: 440 کیلو کا،ی

چربی: 24.3 گرم

چربی های اشباع شده: 13.3 گرم

کربوهیدرات ها: 52.1 گرم

فیبر: 12.4 گرم

قند: 30 گرم

پروتئین: 12.8 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 6 آگوست 2020 منتشر شد و در 13 آوریل 2023 بازنشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/c،colate-zuc،i-smoothie/