اسموتی لیمو گیلاس | آشپزخانه جاه طلب



سلام خوشگله. این تمام چیزی است که می توانم در مورد این دستور العمل جدید اسموتی فوق العاده بگویم که شما را وادار به رقصیدن ذائقه می کند.

خوب، من کمی بیشتر در مورد آن به شما می گویم. این دستور پخت باورن،ی اسموتی لیمو گی،، طعم‌های اسموتی گی، بادام مورد علاقه من را با طعم تازه اسموتی پای لیموی کلیدی من ،یب می‌کند تا نسخه خامه‌ای از لیمو گی، را به شما ارائه دهد که می‌خواهید دوباره و دوباره درست کنید.

ما در حال بسته‌بندی هزاران گی، زیبا (من عاشق استفاده از گی، ترش هستم)، آب لیموترش و پوست لیموترش، و ماست یون، هستیم تا یک اسموتی غلیظ و خوشمزه برای صبحانه یا میان‌وعده عالی درست کنیم. مثل همیشه، احساس راحتی کنید که با تقویت کننده های غذایی مورد علاقه خود سفارشی کنید و به یاد داشته باشید که گرانولای معروف من را روی لیوان خود قرار دهید. لذت ببرید!

کتاب الکترونیکی اسموتی رایگان با بهترین دستور العمل های من

به دنبال دستور العمل ها، نکات و ترفندهای حتی بیشتر برای اسموتی هستید؟ برای دریافت یک در زیر ثبت نام کنید کتاب الکترونیکی رایگان با بهترین دستور العمل های اسموتی من.

اسموتی لیموی آلبالو در دو لیوان

عاشق گی، شوید

من از زم، که به یاد دارم طرفدار شدید گی، (مخصوصا گی، ترش) هستم. آنها طعم شگفت انگیزی دارند، یک رنگ زیبا به دستور العمل ها اضافه می کنند و طیف گسترده ای از مزایای سلامتی دارند. آنها:

  • کمک به کاهش التهاب و ممکن است به ریکاوری عضلات کمک کند (کمال بعد از تمرین)
  • به طور طبیعی ملاتونین دارید که می تواند به خواب کمک کند
  • برای قلب سالم هستند و سرشار از آنتی ا،یدان و ویتامین C هستند

مواد لازم برای اسموتی لیمو گی، در کاسه ها

همه چیزهایی که برای تهیه این اسموتی لیمو گی، نیاز دارید

این اسموتی فوق‌العاده تنها با 6 ماده اصلی ساخته شده است تا یک اسموتی با طراوت در هر زمان که بخواهید درست کنید. این کاملا شیرین، کمی ترش، و با 14 گرم پروتئین بسته بندی شده است! در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • گی، منجمد: من عاشق استفاده از گی، تارت منجمد هستم، اما از هر گی، یخ زده ای که دوست دارید استفاده کنید (گی، های تیره یا شیرین به همین خوبی کار می کنند).
  • اهک: ما هم آب لیموترش تازه و هم پوست لیموترش را برای آن طعم روشن و تازه لیمو ترش اضافه می کنیم.
  • تاریخ های Medjool: این اسموتی به طور طبیعی با استفاده از چند عدد شیرین می شود تاریخ!
  • ماست: مقداری ماست یون، پروتئین فوق‌العاده‌ای را افزایش می‌دهد و طعم تارت فوق‌العاده‌ای را به اسموتی می‌دهد.
  • و،ل: کمی عصاره و،ل شیرینی را بیرون می آورد طرز تهیه و،ل خود را در اینجا بیاموزید!
  • شیر: با خیال راحت از هر شیر لبنی یا غیر لبنی که می خواهید استفاده کنید. من معمولا از شیر بادام شیرین نشده استفاده می کنم.
  • یخ: شما همچنین به مقداری یخ برای کمک به مخلوط شدن اسموتی نیاز دارید.

مواد تشکیل دهنده اسموتی لیماد گی، در مخلوط کن

آیا می توانم آن را بدون لبنیات درست کنم؟

مطمئن! به سادگی با ماست گیاهی/بدون لبنیات مورد علاقه خود مخلوط کنید. من عاشق ماست گیاهی سیگی هستم.

تقویت کننده های تغذیه ای اسموتی مورد علاقه ما

شما واقعاً می تو،د این افزودنی ها را با هم ،یب کنید تا این اسموتی را خودتان بسازید و مواد مغذی آن را افزایش دهید:

  • کنجاله بذر کتان: این یکی از مواد مورد علاقه من برای افزودن به شیک و اسموتی برای تقویت کمی فیبر و مواد معدنی است. بخصوص برای مادران شیرده بسیار عالی است زیرا دانه کتان می تواند به افزایش عرضه شیر کمک کند. معمولاً یک قاشق غذاخوری زیاد است! اینم برندی که دوستش دارم.
  • دانه های چیا یا شاهدانه: یک قاشق غذاخوری اضافه کنید دانههای چیا یا دانه شاهدانه برای تقویت چربی های سالم، فیبر و امگا 3.
  • پودر پروتئین: راه آسان دیگری برای افزودن پروتئین اضافی. من دوست دارم اضافه کنم پپتیدهای کلاژن یا یک پودر پروتئین ساده یا با طعم و،ل در این دستور غذا. اینجا یک گزینه گیاهی عالی است.
  • اسفناج: اگر به دنبال دریافت سبزیجات بیشتر در اسموتی خود هستید، یک یا دو فنجان اسفناج خام یا پخته اضافه کنید. شما هرگز نمی تو،د آن را بچشید، اما فقط بد،د که ممکن است رنگ اسموتی شما را به رنگ تیره تر و قهوه ای تغییر دهد.

نمایش از بالا به پایین اسموتی لیمو گی، در مخلوط کن

هنگام استفاده از ،ما این ترفند را فراموش نکنید

توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد ،ماهای خود را قبل از افزودن به مخلوط کن نرم کنید. برای انجام این کار، ،ماهای بدون هسته خود را حداقل به مدت 5 دقیقه در 1 فنجان آب بسیار گرم خیس کنید. این به نرم شدن آنها کمک می کند و برای مخلوط ، عالی هستند. در حالی که ،ما در حال خیس شدن است، می تو،د تمام مواد دیگر خود را اندازه گیری شده و آماده دریافت کنید.

نمای بالا به پایین دو اسموتی لیمو گی،

نکاتی برای درست ، اسموتی لیمو گی، عالی

  1. از میوه های یخ زده استفاده کنید. استفاده از گی، منجمد در این دستور غذا بهتر است زیرا به سرد و غلیظ نگه داشتن اسموتی کمک می کند. البته یخ نیز به شما کمک می کند، اما میوه های یخ زده این اطمینان را به شما می دهند که در کل می تو،د یخ کمتری استفاده کنید و اسموتی شما آبکی نخواهد بود.
  2. مایع بیشتری اضافه کنید. اگر اسموتی شما خیلی غلیظ است یا کاملاً مخلوط نمی شود، از اضافه ، مایعات بیشتر نترسید – به خصوص اگر می، های بیشتری اضافه می کنید. مخلوط کن با قدرت بالا تمایل به ،یب میوه های یخ زده بسیار بهتر است، بنابراین اگر یک میوه معمولی یا مخلوط کن اندازه شخصی، ممکن است لازم باشد شیر بیشتری اضافه کنید.
  3. شیرینش کن این اسموتی لیموی گی، باید کاملاً شیرین باشد، اما اگر دوست دارید شیرین‌تر باشد، می‌تو،د 1/2 قاشق غذاخوری عسل، شربت افرا خالص یا ،ما دیگری به آن اضافه کنید.

اسموتی لیموی آلبالو در یک لیوان

این اسموتی لیموی گی، را تهیه کنید

این اسموتی لیمو گی، را زودتر درست کنید تا بعداً از آن لذت ببرید! من سه روش شگفت انگیز برای تهیه و نگهداری اسموتی ها در فریزر شما دارم. شما روش سینی یخ، روش میسون جار و روش بسته فریزر را یاد خواهید گرفت.

دستور العمل های اسموتی بیشتری که دوست خواهید داشت

همه دستور العمل های اسموتی خوشمزه من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این اسموتی باورن،ی لیمو گی، را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتما نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

اسموتی لیمو گی، در یک لیوان

اسموتی لیموی گی، خوشمزه و شیرین که با 6 ماده ساده و تقویت شگفت انگیز پروتئین از ماست یون، تهیه شده است. طعم این اسموتی آسان درست شبیه لیموی آلبالو است اما بافتی ضخیم و خامه ای دارد که دوستش خواهید داشت. صبحانه یا میان وعده عالی و با طراوت!

،اصر

  • 1
    فنجان
    گی، یخ زده (تارت مورد علاقه من است!)
  • 1
    قاشق چایخوری
    مزه آهک
  • 2
    قاشق غذاخوری
    آبلیموی تازه
  • 2
    ،ماهای بزرگ بدون هسته
  • 1/2
    فنجان
    ماست یون، ساده
  • 1
    قاشق چایخوری
    و،ل
  • ¼-1/2
    فنجان
    شیر بدون لبنیات (بادام مورد علاقه من است!)، به علاوه بیشتر در صورت نیاز
  • 1/2
    فنجان
    یخ

دستورالعمل ها

  1. ابتدا ،ماهای بدون هسته خود را در 1 فنجان آب بسیار گرم به مدت حداقل 5 دقیقه خیس کنید. این به آنها کمک می کند تا نرم شوند و برای مخلوط ، عالی باشند. در حالی که ،ما در حال خیس شدن است، می تو،د تمام مواد دیگر خود را اندازه گیری شده و آماده دریافت کنید.

  2. همه مواد را به یک مخلوط کن پرقدرت اضافه کنید: گی، یخ زده، پوست لیموترش، آبلیمو، ،ما بدون هسته، ماست یون،، و،ل، شیر و یخ. در صورت تمایل می تو،د هر افزودنی اختیاری را به اسموتی خود اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود، در صورت ،وم شیر بیشتری اضافه کنید تا رقیق شود. در لیوان بریزید و لذت ببرید!

یادداشت های دستور غذا

برای تهیه بدون لبنیات: به سادگی از ماست بدون لبنیات مورد علاقه خود استفاده کنید. من عاشق ماست گیاهی سیگی هستم!

برای راهنمایی، ترفندها و راه‌های سفارشی‌سازی این اسموتی، پست کامل را ببینید.

تغذیه

خدمات: 1 وعده

اندازه سرو: 1 عدد اسموتی

کا،ی: 356 کیلو کا،ی

چربی: 7.7 گرم

چربی های اشباع شده: 3.1 گرم

کربوهیدرات ها: 62 گرم

فیبر: 6.1 گرم

قند: 52.1 گرم

پروتئین: 14.1 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/cherry-lime-smoothie/