آپارات سرویس اشتراک ویدیو | mobleseyed


آپارات سرویس اشتراک ویدیو | mobleseyed

خرید اقساط با پیش پرداخت بدون هیچ بهره یا سود بوده و خرید یک مبل درجه یک و با کیفیت را برای شما راحت‌تر می فروش قسطی مبل چستر کند. این شرایط برای اکثر محصولات نوژن وجود دارد و تا سقف 100 میلیون تومان می توان از این شرایط استفاده کرد. تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خریدتون داره و هر چقدر مبلغ فاکتور تون بیشتر باشه تعداد اقساط هم اضافه میشه.

  • مبلمان اوگور حس خوب زیبایی و آسایش تولیدی مبلمان اوگور در زمینه تولید انواع مصنوعات چوبی و مبلمان، آماده عقد قرارداد و تأمین خواستههای مشتریان و هموطنان عزیز و گرامی می باشد.
  • بازار مبل کرج اینجاست، مبل آرش با بیش از ۸۰۰ متر فضا ارائه دهنده انواع مبلمان راحتی و استیل و کلاسیک و سلطنتی، سرویس خواب، میز ناهار خوری و میز تلویزیون است.
  • از همکاراتون که با صبر و حوصله راهنماییم کردند تا همکاراتون که زحمت کشیدند و سرویس خواب رو نصب کردند تشکر می کنم موفق باشید.
  • چستر دارای دکمه هایی در نمای مبل بوده که به آن لمسه کاری هم می گویند.
  • لازم به ذکر است فروش مبلمان و سرویس خواب و میز ناهارخوری های مبلمان آرش به صورت اقساطی فقط برای شهروندان کرجی نیست و سایر هموطنان عزیزمان در سایر نقاط کشور می توانند از طرح خرید اقساطی مبلمان آرش استفاده کنند.

مبل‌های تختخواب‌شو به دلیل ویژگی‌های کاربردیشان ترجیح داده می‌شوند، علاوه بر ظاهری که دارند، عملکردهای مختلفی را در کنار هم ارائه می‌دهند. مدل‌هایی که از پایین باز می‌شوند به یک تخت بسیار بزرگ تبدیل می‌شوند. کلیه حقوق و مطالب این سایت متعلق به شرکت مبلمان اوگور می باشد . کپی برداری و نقل قول از مطالب سایت فقط با درج منبع مجاز می باشد . برای داشتن بهترین مبلمان می بایست از بهترین جا خرید نمود و برای داشتن دانش کافی نسبت به خرید و آگاهی کافی برای خرید خود از بهترین کارشناسان بهره گرفت.

مزایای خرید اقساطی مبلمان :

بسته به رتبه اعتباری‌تون، با ارائه چک یا سفته می‌تونید از تمامی خدمات قسطا کارت استفاده کنید. مبل فقط یکی از هزاران کالائیه که می‌تونین به صورت قسطی صاحبش بشین. برای شروع ثبت نام و دریافت تسهیلات می توانید با مراجعه به لینک زیر صفحه مستقیم فروشگاه دیجی چوب را در سایت شرکت خدمات دهنده انتخاب و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایید. خدمات پس از فروش برای محصولات چوب عبارتند از تغییر رویه مبل،‌ تغییر رنگ چوب و تعمیرات محصولات. پارچه‌های رومبلی نیز در حال حاضر از کارخانه اُیاز ایران که بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه در تولید پارچه‌های رومبلی است، خریداری می‌شود. با محاسبه گر اقساط ؛ میزان وام مورد نیاز و مدت بازپرداخت خود را مشخص کنید تا مبلغ اقساط مشخص شود.

خرید انواع مبلمان

© 1399 تمامی حقوق این سایت متعلق به مبلمان سید می‌باشد.طراحی شده توسط گروه رسانه ای همراه. مثلا برای اقساط 12 ماهه میتونید، 12 چک ماه به ماه یا 6چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید. اعتبار سنجی گزارشی از سابقه‌ی بانکی افراد شامل وام‌ها و چک‌ها است. این گزارش با تایید شما، توسط مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران ارائه می‌شود و نشان می‌دهد افراد چقدر در شبکه‌ی بانکی خوش حساب بوده‌اند.