آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-غذای هرمزگان


این رستوران و سفره خانه سنتی و تاریخی عباسی کاشان توی خانه تاریخی عباسیان است. این مجموعه در سه طبقه و شامل فضای رستوران، فضای سفره خانه، زیرزمین و بالکن باز، فروشگاه عرضه سوغات، شربت سرا و بستنی سرا است. هر میز درون خود دارای شن‌ها و ماسه‌هایی است که تزیین نیز شده‌اند و میل کردن غذا روی این میزها بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

اگر با بودجه‌ای محدود به دنبال اجاره ویلا ساحلی در شمال باشید، می‌توانید با خیال راحت با جاباما گزینه موردنظرتان را پیدا کنید. حتی اگر برای سفری لوکس و خاطره‌انگیز، دنبال اجاره ویلا استخردار در شهرهای مختلف ایران باشید، می‌توانید آن را به راحتی در جاباما انجام دهید. در کنار همه این موارد، جاباما تخفیف‌های ویژه‌ای برای اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در نظر گرفته است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید هتل، ویلا یا اقامتگاه موردنظر خود را با بهترین قیمت در شهر موردنظرتان رزرو کنید. همچنین اگر به غذاهای شرقی و خاور دور علاقمندید، سوشی حتما غذای مورد علاقه‌ی شماست. رستوران‌هایی مانند کنزو، سوشی خونه، رستوران ستاره ونک، سوشی شاپ و رستوران مانسون لانژ بهترین رستوران های تهران برای امتحان کردن این غذای متفاوت و جذاب هستند. در بین بهترین رستوران های تهران، رستوران های ایتالیایی بیش از باقی رستوران‌های بین‌المللی خودنمایی می‌کند.

دیزی سرای ایرانشهر که از سال 1386 مشغول به فعالیت است، با دیزی های فوق العاده ای که دارد، نزد تهرانی ها محبوبیت زیادی کسب کرده است. با وجود قیمت بالای دیزی در این رستوران ( هر پرس با مخلفات حدود 45 هزار تومان)، مواد غذایی تازه و باکیفیتی که در طبخ آن ها استفاده می شود، شما را مجاب می کند که با رضایت کامل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید. بازسازی‌ها در سال‌های اخیر و اضافه کردن تراس و محیط‌های جدید به رستوران لوکس طلایی باعث شده تا جوان‌ترها نیز به سمت این رستوران جذب شوند. انواع و اقسام غذاها از قبیل غذاهای چلویی، انواع خورشت‌ها و خوراک‌ها را می‌توان در این مکان امتحان کرد.

  • درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد.
  • رستوران‌ها معمولا جاهایی هستند که شما می‌توانید حضوری به آن‌ جا بروید و در مکان رستوران به خوردن غذا مشغول شوید.
  • تنوع غذاهای این رستوران به نحوی است که هر تعدادی هم که باشید و هرچقدر هم که سلیقه غذایی متفاوتی داشته باشید، حتماً غذای باب میل خود را در این رستوران پیدا خواهید کرد.
  • داخل سالن موسیقی زنده پخش می‌شود و امکان سیگار کشیدن در بخش تراس نیز وجود دارد.
  • به هر ترتیب موضوع حائز اهمیت در این شرایط کیفیت غذا و همین طور حال و هوای خاص رستوران است.

برخی از این غذا کلی تعریف و به به چه چه می کنند و عاشقش هستند و برخی هم از سوشی متنفرند و حس می کنند بدمزه ترین غذای روی زمین است. با اینکه سوشی یکی از غذا های لاکچری و نسبتاً گران قیمت محسوب می شود اما عاشقانش به قدری این غذا را دوست دارند که حداقل هفته ای یک بار به یکی از بهترین رستوران های سوشی در تهران مراجعه می کنند تا یک وعده میل کنند. بعضی از رستوران های لاکچری تهران در بین غذا هاشان سوشی هم دارند اما بهترین سوشی ها را فقط در رستوران های ژاپنی تهران و آن هایی که تخصصشان روی انواع سوشی می باشد پیدا می کنید. راستی این موضوع را هم فراموش کردیم بگوییم که رستوران نارنجستان دارای موسیقی زنده هم هست و علاقه مندانی که به دنبال بهترین رستوران تهران با موسیقی زنده هستند، می توانند روی رستوران بین المللی نارنجستان حساب کنند. در شعبه بام لند رستوران رفتاری هم چشم انداز بسیار زیبایی از دریاچه و مناطق اطراف وجود دارد.

#13 رستوران شاندیز جردن

این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین ترتیب یک چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیارتان می‌گذارد. رستوران ارکیده در جاده چالوس تنها شعبه این مجموعه نیست، شما می‌توانید برای سفارش غذا از این رستوران به نزدیک‌ترین شعبه ارکیده به محل زندگیتان مراجعه کنید و یا با ثبت سفارش آنلاین غذای محبوبتان را درب منزل تحویل بگیرید. رستوران تاج محل، رستوران یکی از معروف‌ترین هتل‌های تهران با همین نام است.

رستوران ارکیده

در این رستوران‌ها علاوه بر غذاهای ایتالیایی می‌توانید غذاهای رژیمی و گیاهی را هم پیدا کنید. همچنین غذاهای دریایی مثل میگو و ماهی سالمون نیز در این رستوران‌ها سرو می شوند و از این نظر، منو تنوع زیادی دارد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به خوردن دیزی و غذاهای ایرانی علاقه دارند، سفره‌خانه سنتی و رستوران باربد یکی از بهترین انتخاب‌ها در فهرست شما خواهد بود. اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌خواهند به کم راضی باشند و دوست دارند در منوی غذای خود انواع و اقسام غذاها را از کشورهای مختلف مشاهده کنند، رستوران های بین المللی تهران بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند.

اما موقعیت مکانی و نوع رستوران نیز می تواند در انتخاب آنها تاثیر گذار باشد. مخصوصاً زمانی که قصد دارید برای یک گردش روزانه، خرید یا تفریح از خانه خارج شوید. این جاست که مشتاق می شوید رستوران های خوبی که در نزدیکی شما هستند را پیدا کنید. رستوران چلچراغ شهرکرد یه رستوران سنتی شیک و قشنگ با پرسنل مودب و متشخصه. رستوران های شیشه ای تهران می‌توانند از بهترین انتخاب‎ها برای ثبت کردن یک شب متفاوت باشند.

۱۳. رستوران گردان امپراطور اهواز از جذاب ترین و بهترین رستوران های ایران

همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در فست فود باگت و امکان رفت و آمد ویلچر در آن، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. طبق نظرسنجی از مشتریان، یکی از دلایل اعتماد به این رستوران و کیفیت غذای آن، دید کاملی است که می‌توانند به آشپزخانه دوزلی داشته باشند. دلیل این امر این است که در کبابخانه دوزلی، از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند و با رعایت اصول بهداشتی آن‌ها را طبخ می‌نمایند.

به هر ترتیب موضوع حائز اهمیت در این شرایط کیفیت غذا و همین طور حال و هوای خاص رستوران است. رستوران هتل پارسیان استقلال ، جزو بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می شود و به خاطر قرار گرفتن در محیطی دنج، عالی ترین مکان برای صرف غذا با آرامش خاطر خواهد بود. از مزیت های این رستوران باید به سرو فست فود اشاره کنیم همچنین عموم مردم قادر خواهند بود از خدمات این محل به صورت آزاد استفاده کنند. همچنین علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی را نیز در منوی خود دارا می باشد.