آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-غذای هرمزگان


افرادی که به دنبال تجربه طعم‌های متفاوتی از پیتزا هستند، حتما به کندیک سر بزنند و از منوی بی‌نظیر آن استفاده کنند. روف لانژ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین‌ رستوران های تهرانپارس به شمار آورد. این رستوران بین فلکه ۳ و ۴ واقع شده است و دارای چشم‌انداز بسیار زیبایی به شهر است. فضای نسبتا بزرگ این رستوران به همراه سقف باز شونده، آن را به مکانی دلباز و زیبا تبدیل کرده است. از آنجا که تهرانپارس به عنوان یکی از محله‌های محبوب شرق تهران به شمار می‌رود، بسیاری از صاحبان رستوران ‌ها را مجاب کرده که بهترین رستوران‌ های تهرانپارس را در این محله افتتاح نمایند.

  • در این رستوران انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شود، سرو می‌شوند.
  • کسی نیست که نداند دربند تهران کجاست و چه جای بی نظیر و دنجی برای آخر هفته ها محسوب می شود البته در روزهای آخر هفته و بخصوص پنج شنبه شب ها خیابان دربند آنقدری ترافیک می شود که بهتر است با خودرو اصلاً مراجعه نکنید.
  • پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند.
  • همچنین شما می توانید از این رستوران برای قرارهای کاری خود که قرار است در آن نهار صرف کنید، استفاده کنید.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود و کباب‌های آن از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر علاقه‌مند به صرف غذا در رستورانی مدرن و زیبا هستید، سری به این رستوران بزنید. این رستوران در شمار بهترین و محبوب‌ترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار دارد، که در دو وعده‌ی ناهار و شام آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود است. پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است. اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید. رستوران باربدرستوران باربد با فضایی بسیار دلنشین، طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم نظیر و مثال زدنی واقع شده است که شما را به دوران قاجار می‌برد!

رستوران های خاص تهران

رستوران راه چوبی نیز در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار داشته که از وسعت زیادی نیز یزخوردار است. انواع غذاها، از قبیل کباب‌ها و غذاهای محلی گیلانی، پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌ رستوران‌های راه چوبی سرو می‌شوند. فضای دلپذیر این رستوران، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد مکان مناسبی را برای گذراندن وقت و صرف غذا در کنار خانواده و دوستان فراهم نمود. با وجود مناظر بکر کوهستانی و زیبای منطقه فشم، اصلاً جای تعجبی نیست که سومین رستورانی که قصد معرفی آن را داریم هم در منطقه شمیرانات قرار داشته باشد. رستوران دهکده فشم دارای فضاسازی بسیار بی‌نظیری است و با فاصله‌گذاری مناسب آلاچیق‌ها، حریم فضای خصوصی را به‌خوبی رعایت می‌کند.

رستوران رترو

این رستوران چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران دارد و بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان است. غذای لوکس ترین رستوران های تهران ممکن است شامل غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای دریایی، غذاهای ایتالیایی و به طور کلی غذاهای بین المللی باشد. بسته به این که کدام رستوران را از میان رستوران های لوکس تهران انتخاب می‌کنید، منوی غذایی متفاوت بوده و اتفاقا این وجه خاص تمایز میان رستوران های تهران است. زمانی که به دنبال یک رستوران لوکس و بی نظیر می‌گردید، دیگر نزدیک بودن این رستوران به محل سکونت شما از اهمیت زیادی برخوردار نیست. شما ممکن است به سراغ لوکس ترین رستوران های غرب تهران رفته یا بر حسب اتفاق، سری به لوکس ترین رستوران های شرق تهران بزنید.

بهترین رستوران های فرشته را بشناسیم!

علاوه بر پیتزا، ساندویچ‌های مختلف و مرغ سوخاری نیز در کندیک سرو می‌شود. سیب‌زمینی سرخ کرده‌های کندیک و مرغ اسپایسی را به عنوان گزینه‌های هیجان‌انگیز در این فست فود می‌شناسند. کترینگ به سرویس‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها غذا در مکانی دیگر طبخ و آماده پذیرایی می‌شود و سپس به مکان مورد نظر مشتری منتقل می‌شوند.