آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401


با اینکه جزو رستوران های ارزان قیمت تهران بوده و دکوراسیون شیک و امروزی ندارد اما مشتری ها برای دریافت غذای این مکان در صف می ایستند. این رستوران در یک ساختمان اصیل و قدیمی که ۱۲۰ سال عمر دارد واقع شده است. خوراک گردن این رستوران از محبوب ترین غذاهای آن است و اگر به شاندیز رفتید، حتما چلو گردن آن را امتحان کنید. البته که باقی غذاهای این منو هم کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا روزهای تعطیل خیلی شلوغ است.

  • «خونه» یکی از بهترین رستوران های تهران است که در آن حال‌ و هوای یک خانه‌ی واقعی ایرانی را تجربه می‌کنید.
  • رستوران عالی قاپو تهرانبا فضایی خاص و زیبا پذیرای شهروندان تهرانی می باشد.
  • رستوران گیلانه انتخاب خوبی برای افرادی بوده که تمایل دارند از طعم غذاهای شمالی در پایتخت لذت ببرند.

آشپزخانه مرشد توانست با پشتکار فراوان و اولویت قرار دادن نظر مشتریان خود به رستوران مرشد تبدیل شود. افزایش مساحت رستوران، سبب گردید تا رستوران مرشد به مکانی بزرگتر با گنجایش بیشتر تغییر یابد. افتتاح دو شعبه دیگر این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک نیز حاصل حمایت و استقبال مردم بوده است.

بلامونیکا، حاکم مطلق غذاهای ایتالیایی!

رستوران دیوان منویی بسیار کامل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی را ارائه می‌دهد و شبی سلطنتی را برای شما رقم می‌زند. آینه‌کاری‌های رؤیایی، میز و صندلی‌های چشم‌نواز، کارکنانی آموزش‌دیده و مؤدب و خلاصه هر آنچه برای رقم‌زدن یک شب رؤیایی انتظار دارید را در این رستوران خواهید یافت. ترکیب کلمه «حس» در کنار «توران» ناخودآگاه به شما حس ایرانی‌بودن را منتقل می‌کند. رستوران حس توران رستورانی فوق لوکس، بسیار شیک و زیباست که در لیست بهترین رستوران های تهران که در منطقه یک قرار دارند، حاضر است. این رستوران به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود و فضاسازی بی‌نظیری دارد. همه چیز در این رستوران رنگ و بوی لوکس‌بودن می‌دهد و چه جایی بهتر از اینجا برای برگزاری مراسمی خاص و به‌یادماندنی که برای همیشه در خاطر شما بماند.

غذا در این رستوران هم‌معنی نامش تعریف‌شده و همه‌چیز به اصل خود نزدیک است و هرچند که مثل هر محل پرطرفدار دیگر عموما شلوغ است اما ارزش این را دارد که کمی صبر کنید تا میزی برای شما و همراهانتان خالی شود. بگذارید در توضیح درباره‌ی چیدمان اینطور بگوییم که دکوراسیون و حتی ظروف هم همین حس را در شما برمی‌انگیزند و حتی ظروف گل‌سرخی در این رستوران شما را به یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها می‌اندازد. یکی از نکات جالب در مورد رستوران موبی‌دیک محلی است که در آن قرار گرفته و بخشی از تهران معاصر را شامل می‌شود؛ خیابان کریمخان که برای بسیاری از تهرانی‌ها یک محلۀ مهم و نوستالژیک، سرشار از احساسات خوب به‌حساب می‌آید. رستوران نارنجستان هم از رستوران‌هایی است که از چندین سال تجربه دارد و از سال ۱۳۸۵ فعال است. آن‌ها را می‌توان در جای‌جای شهر پیدا کرد و در ساعات مختلف روز به آن‌ها سر زد اما رفتن به این نوع رستوران‌ها در طول شب‌ و برای صرف وعده‌ی شام رایج‌تر است. همین که در این بازار از کسبه و مغازه‌داران بپرسید که «رستوران مسلم کجاست»، آن‌ها مسیر دقیق را به شما نشان می‌دهند.

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جز یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است. آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای این مجموعه رستوران ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. رستوران عالی قاپورستوران عالی قاپو با معماری کاملاً اصیل ایرانی و سنتی در میدان ونک به سمت گاندی واقع شده است. مدیر این رستوران آقای محمد رشیدی طرقی است و به خاطر علاقه فراوانش به قدمت ایران و فرهنگ و هنر ایرانی چیدمان سنتی و اصیل ایرانی را برای رستوران انتخاب کرده است.

سوژه های رستوران گردی و کافه گردی نوروز در تهران

در رستوران سنتی روحی تنوع فراوان غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد و انواع کباب با نان تازه، کله جوش، غذاهای اصیل ایرانی مانند قیمه نثار، عدس‌پلو، ته‌چین و …… سرو می‌شود. از هر چه بگذریم برای یک ایرانی خوردن غذایی اصیل و سنتی طعمی دیگر دارد. شما هم اگر هوس خوردن غذای سنتی در یک فضای قدیمی و جذاب را کرده باشید، بهتر است به رستوران‌های سنتی تهران سری بزنید. انتخاب بهترین رستوران های سنتی تهران بسیار مشکل است اما در این متن ما تلاش کردیم بهترین رستوران‌های سنتی تهران را با فضای قدیمی و جذاب به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران پیور دکوراسیونی بسیار زیبا با میز و صندلی‌های سفید دارد که می‌تواند در زمان ورود به رستوران توجه شما را جلب کند. در منوی این رستوران نیز برای گیاه‌خواران وگان و نیز سایر علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی غذاهای متنوعی وجود دارند. برای پیش‌غذا می‌توانید یکی از بشقاب‌های ترکی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی یا اورینتال را سفارش دهید. همان طور که از نام این رستوران پیدا است، محیط داخلی و دکوراسیون رستوران خونه کاملا سنتی و خانوادگی است.

آدرس رستوران شهربانو

با توجه به قیمت بالای رستوران های لاکچری تهران، ممکن است غذا خوردن در آن‌ها برای برنامه هفتگی و منظم مقدور نباشد؛ اما این رستوران‌ها بهترین گزینه‌ها برای قرارهای خاص و رمانتیک و مراسم خاطره‌انگیز خانوادگی و دوستانه هستند. در این بخش ما بهترین و معروف‌ترین رستوران های لاکچری تهران را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران مطبخ در بخش مرکزی هتل پارسیان تهران قرار دارد و منوی گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بخشی از شهرت این رستوران به‌دلیل غذاهای معروف ترکیه‌ای آن است که باعث شناخته شدن این رستوران با نام رستوران ترکیه‌ای می‌شود. سالن‌های داخلی این رستوران نیز در دو بخش کلاسیک و ترکیبی برای پذیرایی از میزبانان مهیا است. هتل اسپیناس پالاس، واقع در سعادت‌آباد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و ایران محسوب می‌شود.

رستوران ارکیده در شهر تهران سه شعبه در آرژانتین، سعادت آباد و اقدسیه دارد. تمامی شعبات جزء لوکس ترین رستوران های تهران هستند و در کنار محیطی جذاب و دوست داشتنی، موسیقی زنده هم برگزار می شود. رستوران های ارکیده تنوعی از غذاهای ایرانی را برای مشتریان سرو می کنند و شعبات مازندران هم غذاهای محلی را در منوی خود قرار داده اند. تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و کیفیت در این رستوران حرف اول را میزند. در این رستوران قرار است هزینه به مراتب بالایی را نسبت به اکثر رستوران های تهران پرداخت کنید اما این هزینه صرف کیفیت بالای غذاها شده و از نظر کیفیت و طعم غذاها، تمامی مشتریان رستوران ارکیده همیشه رضایت کاملی داشته اند. منوی غذاهای عالی قاپو شامل انواع کباب های ایرانی، ماهیچه، پلو و چلو با کیفیت بسیار بالا است.

در منطقه سعادت آباد می بایست به چهارراه خیابان های سرو و بلوار شهرداری مراجعه کنید و در ضلع شمال شرقی چهارراه، رستوران بین المللی نارنجستان را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید این منطقه بخاطر نزدیکی به بازار بسیار شلوغ و پرترافیک بوده و پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران بسیار دشوار خواهد بود. طبق گفته مشتریان رستوران روحی، غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب هستند اما از نظر قیمتی با اینکه از اکثر رستوران های تهران بیشتر می باشد اما ارزش هزینه کردن را دارد. رستوران روحی یکی از معروف ترین رستوراه های خاص و جذاب در تهران است و رستوران گردها علاقه زیادی به این رستوران دارند و رستوران بخاطر استفاده از ظرف های رویی معروف به روحی، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. شعبه بلوار فردوس میخوش به قدری موفق بود که همیشه مشتریان زمان زیادی را در بیرون از رستوران منتظر میماندند تا میزی در رستوران خالی شود و این کار باعث شد میخوش تغییر مکان داده و در همان نزدیکی شعبه اول، فضایی بزرگتر داشته باشد. فضای رستوران میخوش از دکوراسیونی زیبا و دیدنی برخوردار است که دارای دو طبقه می باشد.